2013 m. spalio 19 d., šeštadienis

Karščiuoj(-u) (-uosi)...



Gerai sako tas Šekspyras, kad vieną ugnį kita sunaikina liepsna. Dabar štai, atsisėdau prie kompiuterio ekrano norėdama perrašyti ryte į galvą šovusį tekstą, bet apsidairiusi niekur neberadau TO lapelio. O dabar, Šekspyro žodžiais tariant, vieną ugnį naikina kita – išsiaiškinau, kad mano parašytas tekstas kepa orkaitėje. Žodžiu, literatūrinė ugnis buvo paaukota kaip paklotas iškepti modelino menui (ir dar neaišku ar naudingai, nes modelinas buvo jau sugedęs):DDD
Tikriausia neverta sakyti, kad karščiuojant geriau gulėti lovoje. Tačiau aš nežinau ar karščiuoju – neturiu termometro karščiui nustatyti, todėl ir elgiuosi kaip „sveikas“ žmogus.
Šeštadienio vakaras (?), bet esu kažkokiame nebūties laike.
Kaip dažnai taip jaučiatės? Nebūties laikas – tikra žodžių priešprieša. Juk nėra laiko ten, kur nebūtis...
Šiandien mane apėmęs kažkoks nenumaldomas tinginio ir darbštuolio sindromas, kai negali imtis nieko, ko turėtum, bet darai viską, ko nereikia. Matyt pilnatis veikia.
Kaip norėčiau būti vientisa!!!
Norėčiau nesimėtyti nuo vienos ugnies prie kitos. Norėčiau sugebėti užsiimti ir domėtis tik viena veikla; norėčiau mokytis ne todėl, kad viena ar kita mane sudomino, o dėl rezultatų. Juk galiausiai visiems žmoniems tik jie ir terūpi – rezultatai. Jiems nė velnio nerūpi, kas tu esi. Vertinamas esi ne pagal ką kitą, o tik pagal juos. Klaida.
Būtų gerai, kad rezultatai (plačiąja prasme) atspindėtų bent pusę to, kas iš tikrųjų yra žmogus; pavyzdžiui aš, visada susimaunu jų siekdama. Bet ar dėl to aš prastesnis žmogus? Kartais norėtųsi, kad aplinkiniai nežiūrėtų į tave kaip į kaži kokį subjektą, kurį reikėtų vertinti pagal pasiekimus, bet pamatytų tavyje žmogų, nepriklausomai nuo jų. Man sekasi tik ten, kur nereikia, o kur reikia – susimaunu. Bet ar turėčiau jaustis dėl to kalta?
Esu kokia esu.
P.S. matyt tikrai karščiuoju, nes nebesuseku savo pasąmonės srauto.
P.P.S. pamiršau, ką iš tikrųjų norėjau čia parašyti...


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą