2013 m. spalio 20 d., sekmadienis

"Atspindys - - -"



Atspindys - - -

Aš...
Aš nejautri.
Blogai nejausti, neprisirišti.
Bet ką reiškia neprisirišti?
Aš prisirišusi prie rytmečio saulės
spindulių slystančių langų stiklais,
gimtųjų medžių ošimo. Prisirišusi prie oro.
Rudens ir pavasario. Mirties. Atgimimo. Buvimo.
Argi to neužtenka gyvenimui?
Tuščia ir pilna tuo pat metu.
Pilna, nes man nieko netrūksta.
Tuščia, - nes man nieko ir nereikia. Bejausmė. Baimė.
Kartais kankinimas, tarsi sakąs,
Kad blogai tokia būti, kai kiti kenčia
gyvenimo smulkmes, o tavęs jos neveikia.
Kartais pasitenkinimas. Meilė. Džiaugsmas.
Dėl to, kokia esu. Pranašesnė.
Turiu tam laiko: matau daug, o pasakau – ne.
Sugeriu kitus. Užpildau save. - -
Veidrodi, tu, manęs niekada nesuprasi.
Neatspindėsi, nes aš – atspindžiu tave, o ne save.
Aš nesurasta.
Aš...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą