2013 m. rugpjūčio 11 d., sekmadienis

Vaikystės aistros ir tai, kas iš jų lieka suaugus



Lietingai saulėtą dieną, noriu Jus supažindinti su buvusia savimi. 
Kiek save prisimenu, nuo pat mažumės, vos iš mamos pavyko nukniaukti rašiklį, aš pradėjau kur tik papuolė paišinėti merginas. Pirmiausia tų merginų kūnai sudarė tik iš šapaliukų, vėliau atėjo eilė ovalams, kol visas tas pomėgis išsivartaliojo iki to, kad pradėjau piešti modelius ir juos rengti. Sakyčiau, gan keistas pomėgis vaikiui, kuris augo kaime, niekada nematė madų kanalo ir nieko neišmanė apie žodį „dizainas“. Vėlesniais metais, kai ši mano aistra tapo nebevaldoma, ir kai pradėjau kažką nuraukti apie tą keistą žodį „dizainas“, pradėjau rimtai svajoti apie studijas susijusias su dizainu: lankiau meno mokyklą, nepaliaujamai piešiau eskizus, pirkau madų žurnalus ir t.t.
Kol buvau vaikas tikslai žinojau, kuo noriu būti – net abejonės nekilo.
Bet dabar esu tas, kas esu, o vaikystės užtikrintumas kažkur išgaravo.
Neseniai kažko knisausi „paauglystės“ stalčiuose ir radau pluoštą dar išlikusių savo darbelių. Juos peržiūrinėjant apėmė keistas jausmas. Tikrai keista žiūrėti į aistras, kurios „perdegė“ ir galvoti: nejau aš šituo užsiėmiau?
Ką gi, tikrai užsiėmiau. O dabar, norėčiau kartu su Jumis pasijuokti. Kaip manot, gera dizainere būčiau buvusi?:DDD



































Komentarų nėra:

Rašyti komentarą