2013 m. balandžio 29 d., pirmadienis

Ar tikrai?.. "(You Want To) Make A Memory"


Keisčiausi dalykai gali priminti praeitį. Visai netikėtai išgirdau Bon Jovi „(You Want To) Make A Memory“ (liet. pažodžiui: „(Tu nori) prisiminti/ pasidaryti prisiminimą“) ir atmintyje iškilo vaizdas: man keturiolika ar penkiolika, rudens pavakarys, aš susisupusi į iš kažkur nugvelbtą per didelį megztinį lengvai supuosi netoli namų obelyje įrengtose savadarbėse supynėse šalia po vasaros aptuštėjusio miško. Oras kvepia branda, rudens darbais, dirvožemiu ir iš jo garuojančiais saulės spinduliais. Rankose laikau „Keliautojo laiku žmoną“, klausausi Patti Smith ir Tom Petty grupės, ir jokie rūpesčiai nespaudžia man krūtinės. Paskutiniai šilti saulės spinduliai geriasi į drabužius, palaidus plaukus, o vėjas atpučia tolimus civilizacijos garsus. Visai netoliese, jau gelstančioje žolėje, man, ar tiksliau sau, kompaniją besivartydamas palaiko katinas.  Atrodo, kokie rūpesčiai gali kankinti žmogų tokioje vietoje, kur pasijausti esąs visiškai išslydęs – gerąja prasme - tave supančiame pasaulyje? 
Tada jaučiausi laisva, niekur neskubėjau, man nieko netrūko. Galėjau būti tokiose formose, kurios man labiausiai patinka – mintyse ir svajonėse. Gaila, kad tada to nesupratau. Nesupratau kaip daug kartais reiškia, galėti būti dabar ir tuo mėgautis. Nesupratau, kad kažkada tas dienas prisiminsiu kaip prabėgusį laiką ir gailėsiuosi jo tinkamai neįvertinusi. O gal kaip tik dėl šios priežasties jį ir prisimenu?
Šiandien pas mane lyja.
Geros popietės, pirmadienį palieku su „(You Want To) Make A Memory“.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą