2013 m. sausio 29 d., antradienis

Prasideda: ištižimo mėnuo




Žiema miršta. Bent jau šiandien pas mane už lango. Į smulkias vandens ašaras virsta ir žemyn nuo apsinuoginusios slyvos krenta sniegas. Taip ir girdi tylos muziką, taip ir nujauti pavasarį artėjant. Nors, tiesą pasakius, dar liks ištverti patį baisiausią ištižimo, tikrą šio žodžio prasme, mėnesį. Jau jaučiu kaip tas ištižimas smigina mano kojas, mano mintis bevaikštant mišku: sniegas tapo sunkus, apgirtęs, o medžiai tamsūs ir rūstūs, nesvetingi šnopuoja netekę gyvybės syvų, pavargę. Taip jaučiuosi ir aš. Įdomiausia, kad niekaip negaliu atsakyti į klausimą ar taip jaučiuosi dėl to, kad tai sklinda iš aplinkos ar dėl manęs pačios. Višta ar kiaušinis- štai kur mįslė.
Pavargau.
Namuose pajūriška drėgmė smelkiasi iki pat kaulų, laiką esu priversta skaičiuoti ne arbatos puodeliais, o visais jos arbatinukais ir nevykusios knygos puslapiais, kuriuos negailestingai naikina prabėgusios valandos. Labiausiai nekenčiu dangaus, kuris šiuo metu už lango yra tokios šleikščiai pilkos spalvos, kad norisi užsiversti visas namuose rastas antklodes ant galvos ir miegoti, miegoti, kol viskas baigsis ir pasirodys saulė.
Jaučiuosi pridususi. Laukiu nesulaukiu, kol į mano veidą papūs šaltas gaivinantis pavasarinis vėjas. Laukiu, kol galėsiu giliai įkvėpti ir nebijoti, jog tai bus ne mirtis, o gyvybė.




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą