2013 m. birželio 17 d., pirmadienis

"All Out Of Love"



Šiandien kilo tokia vasariškai pompastiška idėja, per šį ilgų dienų ir trumpų naktų laikotarpį pasistengti pristatyti kuo daugiau romantiškų baladžių, sukurtų dar prieš prasidedant naujajam tūkstantmečiui. Tiesą pasakius, nežinau, ar tai man išdegs (įsipareigojimai, įsipareeeeigojimai.... problemų sinonimas), bet kol nuotaika ta, tai nedelsiant ir pradėsiu.
Manau, puiki pradžia būtų su 1980-aisiais pasirodžiusiu Air Supply hitu „All Out Of Love“ („Visa iš meilės“).  Savo gimtinėje - Amerikoje - baladė Hot 100-uke užėmė garbingą antrąją vietą. Televizijos kanalas VH1‘s dainai 2003-aisiais taip pat yra paskyręs 92-ąją vietą (iš šimto) geriausių meilės dainų sąrašiuke.
Daina sėkmingai perdainuota tapo daugelio šalių atlikėjų: jamaikiečių, anglų, australų, kinų... žodžiu, kokiai publikai bepaduosi, tokiai įtiksi.
Aš pati pirmą kartą šią dainą išgirdau, berods, būdama penkiolikos ir tuomet ji man buvo tapusi vienu iš mano mažųjų vasaros hitų. Ir iš tikrųjų, kaži ar galima ką prikišti šiai dainai, jei tik ne per plonai bliaunančius atlikėjus (kam aš nejaučiu prielankumo), bet, šiuo atveju, net ir tai įgauna savotiško žavesio. Jei reiktų apibūdinti dainą keliais suprantamais žodžiais, tai ji, sakyčiau, saldi kaip braškių uogienė valgoma su pienu ir riekele minkšto batono sėdint verandoje, vakarėjant.
Taigi, pristatau - „All Out Of Love“: orginalas, jamaikiečio Andru Donalds 1999-ųjų versija, 2006-ųjų Westlife‘o ir Deltos Goodrem sudainuotą duetą bei, tais pačiais metais pasirodžiusią, anglo Declan‘o Galbraith‘o versiją.
Saldaus pirmadienio miego.





Komentarų nėra:

Rašyti komentarą