Už lango – pirmoji pavasario diena.
Sekmadienis. O pas mane – kosulys ir arbatos.
Kadangi nelinksma visai sergant ir žvelgiant
pro langą į pravirus šiukšlių konteinerius bei bandant rašyti kursinį darbą,
tematiškai, turiu pasakyti, nelabai nutolusį nuo tuose konteineriuose esančio turinio, pagalbos šaukiuosi muzikoje.
Šį kartą ją randu amerikiečių džiazo
atlikėjos Melody Gardot 2012-aisiais pasirodžiusiame albume „The Absence“.
Albumas – trečiasis autorės darbas. Jis
turi daugiau šviesos ir gyvybės, negu jo pirmtakai ir, nors nesu gerai
susipažinusi su amerikiečių džiazo tradicijomis, tačiau iš to, ką žinau, esu
linkusi teigti, jog šis darbas netaiko į tradicijos rėmus. Jame atliepia prancūziška
džiazo maniera („So We Meet Again My Heartache“, „Impossible Love“), ir kaži ko
mintyse iškyla brazilų muzikos atgarsiai („Iemanja“, „Mira“).
Albumo kūriniai – manieringa atgaiva nuo
buvimo pavargusiam protui. Jie tarsi nebūties prieskoniai, kurių kartais taip
pasigendame esamybės kasdienybėje.
Palieku su labiausiai mane žavinčia
albumo daina: „So We Meet Again My Heartache“
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą