2013 m. spalio 28 d., pirmadienis

Lady Gaga "Venus"



Nagi, pasirodė dar viena Lady Gaga daina „Venus“. Ar jau klausėte?
Venus“ tikrai daug keistesnė daina nei „Applause“. Čia išgirsime kelis kart pakintant muzikos melodiją ir tempą; toks sprendimas tikrai geras, nes daina nepabosta taip greitai ir labiau įtraukia. „Venus“ savyje turi daug elektronikos, sintetikos ir dundesio – kas patiks šiuolaikinės elektroninės šokių muzikos gerbėjams.
Visgi, daina skiriasi nuo dabartinių pop gabalų, sintezatoriaus darbas, antrame plane girdimi balsai, dainą artina prie praeito šimtmečio pabaigoje vyravusių disco kūrinių.
Tikrai neblogas, lengvas dainos tekstas. Žodžiu, linksma, pirmadienio rytui tinkama daina.
Vis galvoju, ar buvo verta „Venus“ išmesti iš antrojo singlo vietos, pakeičiant jį „Do What U Whant“, nes, bent jau man „Venus“ paliko didesnį įspūdį, kadangi nėra tokia monotoniška. Bet, galbūt, dėl to taip ir buvo pasielgta. 
Kaip ir daugelis Lady Gaga kūrinių, "Venus" energetiškai yra labai stipri daina, turinti kažkokios keistos magijos.
Taigi, daug neaušinusi burnos, palieku Jums patiems įvertinti „Venus“.


1 komentaras:

  1. Liudijimas: jau daugelį metų ieškojau tikros šventyklos, kad galėčiau padaryti šventyklą, nes buvau daug sukčiavimo internete.Kai vieną dieną susitikau su mano draugu, kuris nukreipė mane į rimtą šventyklą, kuri su juo susisiekė 10 metų, kad jo gyvenimas changé.Il padėk man susisiekti su šventykla. Per savaitę mano gyvenimas pasikeitė. Aš tapau tuo, kas norėjau būti daugelį metų. Jei duosiu šį liudijimą, tai žmonėms, tokiems kaip jūs, kuriems reikia pagalbos, nes ta pati šventykla gali priversti jus grąžinti savo buvusią žmoną ar jūsų buvusį vyrą. Ta pati šventykla gali padėti jums rasti šypseną, kurią norėjote dėka 5 milijonų JAV dolerių, kuriuos jie siūlo pirmiausia po pakto, kad galėtumėte plėtoti savo veiklą ir realizuoti savo svajones. Tuo metu aš kalbu su jumis man, kuris buvo apgailėtinas, Aš esu milijonierius, ir aš aukoju asociacijoms nuo Covid 19 atėjimo.Čia yra šventyklos kontaktas, kuris leis jums rasti šypseną, kurią norėjote daugelį metų : espiritualtemplo@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti